تجربه 4030 را به کمک سازمان خود بیاورید

مرکز تماس برکت تل

خدمات مرکز تماس برکت تل

یکی از راهکارهای کلیدی برکت تل، ارائه خدمات مشاوره سلامت و دوراپزشکی است. بخشی از این راهکار ها در بستر تلفن به عموم مردم ارائه می شود، تجربه راه اندازی مرکز ملی مشاوره کرونا با همکاری هزاران کارشناس حوزه سلامت و پاسخگویی به بیش از 70.000.000 تماس ورودی و میلیون ها تماس پیگیری، توسط کارشناسان شبکه بهداشت کشور، یک تجربه بی نظیر است که برای هر سازمانی در حوزه ارتباط با مخاطبین، می تواند نتایج ارزشمندی به همراه داشته باشد.

  • خدمات سلامت محور و دوراپزشکی – مرکز تماس پاسخگویی و فالوآپ سلامت

  • مشاوره عمومی و تخصصی – در حوزه های مختلف سلامت، کسب و کار و…

  • ثبت نام و نوبت دهی – در سامانه های سازمان های دولتی و خصوصی

  • جمع آوری اطلاعات – ویژه طرح های پژوهشی و برنامه های ملی

  • نظرسنجی و افکارسنجی – تجاری و غیر تجاری

  • بازاریابی و فروش – محصولات و خدمات تجاری

  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش – ویژه سازمان ها و کسب و کارها

  • باشگاه مشتریان و خدمات اختصاصی – ویژه برندها و کسب و کارها

  • آموزش تلفنی – آنلاین و آفلاین

  • تجربه مشتری – پاسخگویی و مدیریت شکایات

مرکز تماس هیبریدی

وقتی درباره یک رویکرد هیبریدی سخن می گوییم، منظورمان ترکیب دو رویکرد متفاوت برای رسیدن به یک ارزش افزوده است. ما در مرکز تماس برکت تل با دو نگاه هیبریدی متفاوت ارزش های کلیدی منحصر بفردی را به مشتریان پیشنهاد می دهیم.

آشنایی با سایر خدمات برکت تل

خدمات اجتماعی

  • خدمت رسانی سلامت محور به مناطق محروم

  • خدمت رسانی در حوادث طبیعی و بحران ها

  • بهره برداری از بیمارستان سیار و کاروان های سلامت

  • خدمت رسانی سلامت در مراسم اربعین

  • برنامه های حمایتی درمانی و دارویی از محرومین

  • حمایت مادی و معنوی از برنامه ها و پروژه های اجتماعی

سلامت الکترونیک

  • طراحی و تدوین فرآیندها، استانداردها و بستر های یکپارچه جریان های خدمت و تبادل اطلاعات سلامت

  • طراحی و توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات مرتبط با نظام سلامت

  • طراحی، تولید و بهره برداری از تجهیزات و گجت های مرتبط با پزشکی از راه دور

  • طراحی و بهره برداری از مراکز داده سلامت

  • تحقیق و توسعه در حوزه فناوری و مدیریت

  • پژوهش و آموزش مرتبط با سلامت الکترونیک و نظام یکپارچه سلامت

خدمات سلامت

  • ارائه خدمات مشاوره سلامت
  • برنامه های غربالگری و تشکیل پرونده سلامت
  • پزشکی از راه دور و ویزیت آنلاین
  • برنامه های مراقبت و فالوآپ
  • برنامه های پایش و مراقبت سلامت سازمانی
  • هدایت و ارجاع به برنامه های مراقبتی و درمانی

برخی از قابلیت ها

  • کانال های ارتباطی متنوع (ایمیل، شبکه های اجتماعی، SMS)

  • یکپارچه سازی با استفاده از API های ورودی، اتصال به API های بیرونی
  • تعامل با مخاطب به منظور جمع آوری اطلاعات (دستوری، صوتی و…)

  • اتصــال دو ســویه بــه پلتفــرم هــای نــرم افــزاری بــه عنــوان هســته ارتبــاط بــا ذینفعان

  • اتصـال بـه سـرویس e-Commerce و CRM درون راهـکار یـا سـرویس هـای بیرونی

  • توسعه پذیری و توزیع پذیری

  • مانیتورینگ، ثبت وقایع و کنترل با امکان تنظیم Alarm

  • امکان پاسخگویی اپراتورهای حضوری و غیر حضوری

  • ذخیره فایل های صوتی در مقصد سفارشی

  • آرشیو و بکاپ داده ها طبق سیاست های مشتری

قابلیت های در حال توسعه

  • Voice Notification به قابلیت ارسال انبوه و دریافت بازخورد

  • یکپارچه سازی با سرویس های مطرح دنیا مانند ایمیل ها، سرویس های ابری و…
  • یکپارچه سازی با سرویس های داخلی مانند خدمات دولت، استارتاپ ها و…
  • سرویس اکانتینگ قابل مدیریت در پنل مدیریت
  • امکان برگزاری کنفرانس
  • امکان یکپارچه سازی با پلتفرم های جلسه ویدیویی و پلتفرم های آموزشی
  • دارای پنل مدیریتی با امکانات کامل مالی و پشتیبانی
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • نظارت و رضایت سنجی
  • دارای پنل تجارت الکترونیک

مرکز تماس 4030

عضوی از ابر سلامت ایران